Białogardzka Amatorska Liga Piłki Siatkowej
Zapraszamy wszystkich chętnych do stworzenia zespołu i zapisania się do udziału w Lidze Piłki Siatkowej. Pierwsze spotkanie organizacyjne odbędzie się 28 stycznia o godzinie 18 na Stadionie Miejskim w Klubie Olimpijczyka. Regulamin oraz informacje zamieszczamy poniżej. SERDECZNIE ZAPRASZAMY
REGULAMIN
Białogardzkiej Amatorskiej Ligii Piłki Siatkowej
1. Cel
• upowszechnianie aktywnych form wypoczynku
• podnoszenie sprawności fizycznej
• popularyzacja gry w piłkę siatkową
• integracja społeczności białogardzkiej
2. Organizator
Białogardzki Ośrodek Sportu i Rekreacji
Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych w Białogardzie
3. Termin i miejsce
Rozgrywki będą się odbywać na sali gimnastycznej Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Białogardzie przy ul. Dąbrowszczaków 14.
Mecze rozgrywane będą we wtorki i w czwartki po dwa spotkania dziennie.
4. System rozgrywek
W zależności od ilości zgłoszonych drużyn utworzona zastanie jedna lub dwie grupy, w których drużyny będą rywalizowały systemem „każdy z każdym”.
Mecz rozgrywane będą do dwóch wygranych setów. Seta wygrywa zespół, który zdobędzie 25 punktów (przy 25:25 set grany jest do przewagi 2 punktów). W przypadku remisu w setach 1:1, rozgrywany jest tie-break do 15 punktów.
5. Zasady klasyfikacji drużyn
• za zwycięstwo zespół otrzymuje 2 punkty za przegraną 1 punkt,
• walkower (v.o.) 2:0 – sety 25:0,25:0, drużyna zwycięska 2 pkt, drużyna w stosunku do której orzeczony został walkower 0 pkt.
6. Kolejność końcowa.
• ilość punktów,
• bezpośredni pojedynek,
• stosunek setów.
7. Zasady uczestnictwa
• wpisowe za udział w zawodach 100 zł, które należy wpłacić w kasie BOSiR lub na konto bankowe z dopiskiem BALPS,
• w drużynie nie może występować więcej niż jeden zawodnik aktualnie grający na licencji PZPS, dotyczy to wszystkich lig rozgrywkowych.
• Drużyny mogą składać się zarówno z kobiet jak i mężczyzn, jednakże przepisy dotyczące wysokości siatki obowiązują tak jak w zawodach dla mężczyzn, czyli górna taśma znajduje się na wysokości 243 cm,
• Zawodnik może reprezentować w danym cyklu rozgrywek tylko jeden zespół, udział tego zawodnika w innej drużynie uwarunkowany jest wycofaniem się jego poprzedniej drużyny z rozgrywek,
• Każda drużyna winna posiadać osobę funkcyjną-opiekuna, który musi być wpisany na karcie zgłoszenia,
• Uczestniczy powinni być ubezpieczeni od następstw nieszczęśliwych wypadków. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za NWW,
• W przypadku zawodników, którzy nie ukończyli 18 roku życia wymagana jest pisemna zgoda rodziców (opiekunów prawnych) na udział w zawodach, którą wraz ze zgłoszeniem dostarcza do organizatora,
• Tożsamość zawodników mogą sprawdzić kapitanowie tylko przed rozpoczęciem spotkania.
8. Wymogi regulaminowe
• terminarz spotkań podawany będzie z wyprzedzeniem na stronie Białogardzkiego Ośrodka Sportu i Rekreacji : www.sport.bialogard.info,
• rozgrywki przeprowadzone zostaną zgodnie z przepisami PZPS,
• zespół przystępujący do meczu z minimum 6 zawodnikami (przy wyrażeniu zgody przez drużynę przeciwną nie mniej niż 5),
• W przypadku rozpoczęcia meczu w 5 zawodników i doznaniu kontuzji przez jednego zawodnika mecz zostanie przerwany, bez możliwości jego dokończenia. Wynik meczu zapisany będzie jako walkower dla drużyny przeciwnej z wynikiem 2:0 w setach,
• Drużyna może zgłosić maksymalnie 12 zawodników,
• w trakcie rozgrywek możliwe jest uzupełnienie listy zawodników, pod warunkiem że nie grali oni wcześniej w żadnej drużynie,
• W zawodach mogą brać zawodnicy kończący 16 lat w danym roku,
• Udział w danym meczy przez zawodnika nieuprawnionego powoduje walkowera,
• Drużyna, która nie stawi się w ciągu 10 minut od wyznaczonego czasu przegrywa mecz walkowerem, nie przewiduje się przekładania meczów,
• Każda drużyna rozgrywająca mecz w podanym terminie na obowiązek wyznaczyć co najmniej jednego zawodnika ze swojej drużyny, do sędziowania drugiego meczu odbywającego się w tym samym dniu,
• Każda drużyna powinna posiadać jednolite stroje sportowe,
• Sędzia ma prawo nie dopuścić zawodnika, który jest pod wpływem alkoholu lub innych środków odurzających,
• wszelkie szkody spowodowane w obiektach, w których odbywają się zawody pokrywają sprawcy,
• za rzeczy zagonione w czasie rozgrywek Organizatorzy nie odpowiadają,
• Zakaz jest palenia tytoniu oraz spożywania alkoholu na terenie rozgrywek,
• Zgłoszenie drużyny jest jednoznaczne z akceptacją regulaminu,
• O sprawach nie ujętych w REGULAMINIE BALPS decyduje Organizator,
• Każdy zawodnik zgłaszający się do rozgrywek, poświadcza pisemnie że nie posiada żadnych przeciw wskazań zdrowotnych do udziału w BALPS.
9. Zgłoszenia
• zgłoszenia do rozgrywek przyjmowane są do dnia 8 luty 2013 r
• zgłoszenia przyjmowane są w biurze lub recepcji BOSiR przy ul. Moniuszki 49 w Białogardzie w godzinach od 7 do 23.
• pełne zgłoszenie do rozgrywek musi zawierać
◦ wypełniony formularz zgłoszeniowy do pobrania : www.sport.bialogard.info,
◦ oświadczenie zawodników,
◦ dowód wpłaty wpisowego (do wglądu),
◦ oświadczenia zdrowotne (każdego zawodnika),
◦ zgody rodziców (w przypadku osób niepełnoletnich),
• Drużyna, która nie dostarczy pełnego kompletu dokumentów do dnia 8 luty 2013 r,, nie zostanie dopuszczona do rozgrywek.
10. W sprawach nie ujętych w REGULAMINIE decyduje organizator.
Komentarze
Ten materiał nie ma jeszcze komentarzy
Dodaj komentarz
Aby dodac komentarz trzeba sie zalogowac, jeśli nie masz jeszcz konta zarejestruj się w serwisie bądź zaloguj się