Rynek galerii handlowych dynamicznie ewoluuje, a przy tym jest coraz bardziej nasycony. Inwestorzy toczą zawziętą walkę o atrakcyjne lokalizacje w strategicznych punktach wielkich miast, mierząc się z wysoką konkurencyjnością. Sposób na wyróżnienie się i zbudowanie skutecznej oferty sprzedażowej znalazła Grupa Hosso, właściciel kilkunastu galerii handlowych, biurowców oraz inwestor odpowiedzialny na budowę parku rozrywki Hossoland w Brojcach w województwie zachodniopomorskim.

Wielki potencjał małych miast
Galerie należące do Grupy Hosso zlokalizowane są w Barlinku, Gryficach, Kołobrzegu, Policach, Świebodzinie, Białogardzie, Gubinie, Szczecinku, Złocieńcu, Drawsku Pomorskim i Świdwinie. Na etapie realizacji jest także galeria w Żarach. Wybór tych miejscowości jest nieprzypadkowy. Okazuje się, że mniejsze miasta mogą mieć duży potencjał. - W mniejszych miastach centra handlowe pełną bardzo ważną funkcję – społeczną. Rozbudowana oferta, którą proponujemy klientom, zamienia je w miejsca nie tylko zakupów, ale i rozrywki. To tutaj toczy się miejskie życie – mówi Karen Hovsepyan, wiceprezes Grupy Hosso. - Nasze przestrzenie sprzyjają celom zarówno prywatnym, jak i biznesowym – dodaje. 

Lepsza dostępność
Założenia strategii rozwoju galerii handlowych Hosso i perspektywa rozbudowy całej sieci są zdeterminowane tendencjami w zachowaniu nabywców. Aktualnie konsumenci oczekują łatwej dostępności produktów i usług (a przede wszystkim znanych marek modowych).
- Dlatego właśnie koncentrujemy się na tym, aby harmonizować różne gałęzie handlu, usług, rozrywki i innych funkcji komercyjnych. Myślę, że naszym dużym atutem jest zdolność do skutecznego skupiania tych wszystkich opcji w małych, lokalnych galeriach – mówi Hrayr Hovsepyan, prezes Grupy Hosso.


Korzyści dla najemców
Wszystko wskazuje na to, że koncept handlowy Grupy Hosso jest trafnym rozwiązaniem na lokalnym rynku. Przyciąga on uwagę nie tylko lokalnych społeczności, ale także najemców zainteresowanych zajmowaniem atrakcyjnych powierzchni handlowych. Wśród marek obecnych w centrach znajdują się zarówno międzynarodowe sieciówki, jak i lokalni przedsiębiorcy. Oferta jest mocno zróżnicowana, co szczególnie cieszy klientów, którzy w jednym miejscu chcą załatwić wiele spraw (zakupy w sklepach, formalności w punktach usługowych czy chwila relaksu w kawiarni).

Z perspektywą rozwoju
Grupa Hosso nieustannie się rozwija, wciąż poszukując nowych lokalizacji dla swoich galerii. Specjalizuje się w kreowaniu komfortowych stref sprzedażowych, w których biznes może prężnie się rozwijać i dostarczać mieszkańcom regionu tego, czego najbardziej potrzebują: wielofunkcyjnych i przyjaznych obiektów komercyjnych.

 

O nowej inwestycji Grupy Hosso – parku rozrywki Hossoland można dowiedzieć się więcej tutaj: www.facebook.com/Hossoland. Zapraszamy do śledzenia newsów.


ARTYKUŁ SPONSOROWANY